{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
شبکهسازی درونگراهانویسنده: دوورا زاک مترجم:مینا خلج ناشر: کهکشان دانش تعداد صفحات: ۱۵۲ شابک: ۹۷۸۶۲۲۷۴۰۲۰۷۰ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید | ||
بازاریابی دهانبهدهان (سادهترین و موثرترین روش بازاریابی)نویسنده: استیو الیری,کیم شیهان مترجم:خلیل رضوی,محمد فاریابی,احمد اسدی افشرد ناشر: کهکشان دانش تعداد صفحات: ۲۰۶ شابک: ۹۷۸۶۰۰۶۵۲۴۰۵۴ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |